top of page

Reklamační řád

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží na e-shopu www.HomeBohema.cz

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Může se stát, že zakoupené zboží z nějakého důvodu neodpovídá Tvým představám. Nemusíš mít obavy

a nevyhovující výrobky můžeš do 14 dnů od převzetí balíčku klidně vrátit bez udání důvodu.

Zboží je potřeba ale vrátit nepoškozené v originálním obalu, a je důležité, je před odesláním velmi důkladně

zabalit (stejným způsobem, jakým bylo zabaleno při přepravě z našeho skladu k Tobě).

Pokud jsi obdržel dáreček a vracíš pouze část objednávky, můžeš si tento ponechat. Pokud ale vracíš finančně

větší část objednávky, zabal vracené zboží společně s dárečkem (ten vracíš vždy, pokud si ponecháš zboží v nižší

hodnotě, než je hodnota dárku). Pokud se nejedná o vrácení zboží z důvodu reklamace, zboží vracíš vždy na

vlastní náklady. Pokud zboží budeš vracet z důvodu reklamace, pošleme Ti vratkový kód stejného dopravce, který

Ti zboží přivezl.

Adresa pro zasílání reklamací je: La Costa Decoration, Podolská 769/122, 147 00 Praha 4 - Podolí. Do balíčku

nezapomeň přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který si můžeš stáhnout a vytisknout z e-

shopu.

Jakmile zboží dorazí na náš sklad, budeme Tě informovat o dalším postupu. Zpravidla vracíme peníze za zboží do

14 dní od doručení balíčku k nám na sklad, a to na číslo účtu uvedené v přiloženém formuláři.

Upozorňujeme, že jestliže byl nákup proveden na firmu (uvedl jsi při objednávce IČO nebo DIČ), není možné

uplatnit práva spotřebitele a nejsme povinni zboží přijmout. Jako kompenzaci za vrácené zboží tedy nevracíme

finanční prostředky, ale vystavujeme dobropis v hodnotě vráceného zboží, který je

možné uplatnit vrámci příští objednávky.

POSTUP PŘI REKLAMACI

Rozbité zboží

I když děláme všechno proto, abychom k Tobě dopravili zboží v pořádku a vše pečlivě balíme, může se stát,

že se kvůli neopatrnému zacházení dopravců, cestou něco rozbije.

Pokud zjistíš poškození zásilky už při přebírání zboží, balíček buď nepřebírej a uveď jako důvod nepřevzetí

viditelné poškození zásilky anebo přeber s výhradou, a ještě před dopravcem otevřeš, zkontroluj zboží, a pokud

je poškozené, sepiš na místě s dopravcem zápis o škodě. Ideálně vše fotograficky zdokumentuj! Zápis o škodě

je nutný pro vyřízení reklamace. Po sepsání zápisu nás ihned kontaktuj e-mailem

na: info@homebohema.cz. Výrazně tak urychlíš řešení reklamace a náhrady zboží.

V případě, že na poškození zboží přijdeš až po rozbalení balíčku pošleš nám e-mailem kompletní

fotodokumentaci a domluvíme se na dalším postupu. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů

a výplní. Dále je potřeba pořídit fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a nálepky„Křehké“. Tyto fotografie nám neprodleně pošli na e-mail: info@homebohema.cz, abychom

mohli sepsat reklamaci. O dalším postupu Tě pak budeme informovat. Případně nás můžeš

kontaktovat na tel. č.: +420 773 205 310.

Vadné zboží

I když všechno zboží před naskladněním na e-shop a následně znovu i před zabalením balíčku pečlivě

kontrolujeme, abychom Ti je doručili v té nejlepší kvalitě, může se stát, že některou vadu při kontrole

přehlédneme. Pokud se tak stane a vadu na zboží najdeš, ihned nás prosím kontaktuj

na e – mail: info@homebohema.cz a do e-mailu rovnou přilož i fotografie zjištěné vady. Co nejdříve Tě budeme

informovat o dalším postupu.

V případě, že po Tě budeme požadovat zaslat zboží zpět, pošleš nám spolu s ním vytištěný a vyplněný reklamační

list, který si můžeš stáhnout a vytisknout z e-shopu. Pokud reklamaci uznáme jako oprávněnou, zboží Ti buď

vyměníme za nové anebo Ti vrátíme peníze. V případě oprávněné reklamace Ti budou vráceny také veškeré

náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží.

Stejně postupuj i v případě, že se vada zboží projeví až v průběhu používání. Na veškeré zboží se vztahuje záruka

24 měsíců (kromě zboží s datem spotřeby), během kterých máš nárok na reklamaci. Závadu nám prosím sepiš do

e-mailu a pokud možno k němu přilož i fotografie. O dalším postupu Tě budeme následně informovat. Vše je

popsáno v reklamačním řádu.

Chybějící nebo zaměněná položka

Vzhledem k tomu, že veškeré zboží je zpracováváno přes čtečky a prochází dvojí kontrolou, neměla by tato

situace vůbec nastat. Pokud jsi přesto zjistil po rozbalení balíčku, že Ti některá objednaná položka chybí,

prohledej prosím důkladně balicí materiál a další zboží v balíčku (menší věci občas schováme do větších). Z 99 %

v něm chybějící položku najdeš.

Pokud by se přeci jen stalo, že ani poté v balíčku chybějící zboží nenajdeš nebo v něm něco přebývá nebo

najdeš jiné zboží, než jsi si objednali, prosíme, abys nás neprodleně kontaktoval telefonicky nebo e-mailem.

Vzniklou situaci s Tebou okamžitě vyřešíme.

NÁVOD JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI NENAHRAZUJE REKLAMAČNÍ ŘÁD, KTERÝ JE V PLNÉM ZNĚNÍ UVEDENÝ NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.HomeBohema.cz

bottom of page